Ullgrunkor

Jag nålfiltar ju. Också. Och några har undrat vad det är jag gör... sånt här är det:

Hjärtan:



Äpplen:



Och så årets nyhet, flugsvampar:



Det började med äpplena, fortsatte med hjärtana och i år fick jag dille på flugsvampar... har gjort några Karl Johan-svampar också men de har jag inte på bild än...:)

Färgerna blev apkonstiga, men jag skyller på vinter och lysrörsljus och allt annat.. :)

Hepp!

Mot sängen, för nu är jag tröööött... och iskall efter att ha suttit på kårstyrelsemöte hela kvällen i en iskall scoutgård. Vi sparar in på uppvärmningskostnaderna eftersom det är dyrt som attan att värma upp en läckande kåk, och det går väl an när man har avdelningsmöte och ungarna är många och far omkring... men 5-6 vuxna som sitter still, det blir kallt om tassarna det!

Kommentarer
Postat av: Sindra

Vad kul att få se dina svampar, hjärtan och äpplen. De är jättefina! Svamparna ser så små och gulliga ut :)

kramis

2009-12-03 @ 17:29:20
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se en del fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 10:15:50
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0