Äääääälskar pysselträff!

Det är verkligen stormkul när gänget är här och pysslar, och jag fick massor gjort. 6 st ATC, två dubbla layouter (förutom titeln på den ena, för jag har inte rätt alfabete... men det ska jag försöka fixa senare idag, om en av de som har det är hemma och har tid...:) ) och en helt färdig och en nästan färdig enkellayout. Ska försöka fota när ljuset blir bättre... men allt kan inte visas eftersom jag tänkte testa att vara med i ett par tävlingar. Lär väl inte vinna, men chansar man inte lär man inte vinna iaf :)

Lyckades fota det jag gjorde innan i veckan igår iaf, med lite hjälp att hålla en lampa gick det hyggligt om än inte bra... Ni får hålla tillgodo med snedfotografering, lite blänk i fotona och aningen märkliga färger...



En lätt orgie i färg... :)


Kommentarer
Postat av: sussilull

Hej å tack så hemskans mycket för kommentaren i min blogg!

Var ju tvungen att smita in till dig och såg direkt denna häligt färgglada LO! Jättesnygg! Å pysselträffar är väl världens roligaste? Antingen gör man ingenting eller så får man massor gjort..hihi Nästa träff för mej är den 22 februari. Ska bli spännande att se vad man åstadkommer då. Ha en bra dag!

:-)

2009-02-08 @ 10:20:57
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Postat av: Chruss

Mmm, färger! Det gillar jag!

2009-02-08 @ 17:41:35
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kanooon Annica!!!



Tack för allt, träffen var verkligen trevlig, pyssel, shopping, god mat och en massa snack!



Tyckte fotningen blev bra men det var väl för det var jag som höll i lampan ;-))



Kram Ingela

2009-02-09 @ 17:26:28
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0