Jag scrappar!

Jadå, nu har jag kommit igång igen! Har gjort klart en påbörjad layout om när vi var i Lodi och gick en stadsvandring, gjorde klart den dubbeln jag började på häromdagen när Y var sjuk och är nästan klar med en till. Hepp liksom. Och i morgon tänker jag bara scrappa, inte göra kort... har ju hur-många-foton-som-helst som ligger...



En ganska enkel layout men jag ville att alla de små fotona skulle synas. Jag tog bilden innan jag skrev texten, det var nämligen det jag gjorde i kväll på den :)

Vi följde "de blå pilarna" runt i Lodi en söndagseftermiddag och fick se det mesta av Lodis sevärdheter. Det var en intressant tur med många olika saker att titta på, och jag valde ut en bråkdel av fotona jag tog för att visa på lite av det iaf. Bagrundspappret (det mönstrade) är från BG, sen är det två Prima-blommor med utstansad.. öh.. snöstjärneblommitt, ungefär. Bradsen och halvpärlorna kommer från Apidae/Sykompaniet, meshen klämde jag dit för att "fylla ut" lite, blev rätt nöjd med effekten.

Den jag påbörjade häromdagen får ni vänta på, det är INTE fotoljus nu... så istället fortsätter jag på den jag håller på med! Hoppas hinna klart den också så den kan fotas den med i morgon, så blir det lite nytt godis i bloggen i morgon! Inga löften dock, jag är lite cement denil. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh superfin Annica!!!



Tycker som du om meshen, blev en fin effekt på LOn!



Ses imorgon!



Kram Ingela

2009-02-06 @ 22:04:52
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0