Låda för foton

Det pågår en cybercrop på Scrappiz i helgen och jag har inte hunnit delta alls under de första dagarna... så jag tänkte att ETT alster skulle jag väl hinna idag. Började leta bland fotona och fick totalspunk, det ligger projekthögar här och det-foto-vet-jag-vad-jag-ska-ha-till där, och andra projekt ligger i "stora högen"... GAH! Jag hittar inget! Så, det blev en låda!



Ovansidan:


Insidan:


Närbild på ovansidans blommor:



Band med spets knutet ovanpå, och så en vacker nål med en "diamant" på instucken...


Närbild på sidan:


Blomman med knappen i mitten, den som syns rätt bra här, har jag fått av sötaste BellaMio, fast jag inte vann henens utlottning. Här kom den väl tillpass och jag har planer för de andra blommorna jag fick också!

Jaja, ETT alster blev det iaf, om än inte en layout eller ett kort :)

Kommentarer
Postat av: carina

Vilken underbar ask...

2009-02-24 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0