Layout till Skaparlustens utmaning

Skaparlusten hade en utmaning i sin blogg förrförraa veckan att man skulle använda minst fem olika fonter/typsnitt i sin rubrik.. jag fick med  sju st. :-)



Påbörjad i lördagsför drygt en vecka sedan (och jisses vad jag svor över blinghjärtat... det var INTE lätt att få det på plats...) och avslutad söndag förmiddag eftersom hjärnan la ner efter en hel dags pyssel med gänget, och jag är rätt nöjd. Den blev lagomt ruskigt girly girly och dessutom var cardstocken close to a perfect match med Y's tights, och DET är inte vanligt när det gäller turkos! Och så har jag fått min lilla tjejs passion för nagellack dokumenterad, risken är väl att hon blir som jag var när jag var runt 30 - ca 25-30 olika färger (och inte bara rosa och rött, nä turskos, ljusgrön, mörkgrön-med-glitter, lila osv) på nagellack och alltid snyggt lackade naglar. Hm. Kanske skulle försöka börja igen, det ÄR ganska läckert :)

Hade gärna hunnit förra veckans utmaning också, men så blev det inte eftersom vi inte var hemma - men det kommer nya utmaningar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0