Scoutloppis i Malmö

Det kommer en stoooor scoutloppis i Malmö första helgen i april (be there or be square - jag vågar nästan lova en hel del fynd med tanke på vad jag vet en del av vad de har hämtat in hittills!!!) och jag passar på att rensa lite nu när jag ändå är hemma idag. Skönt att bli av med en massa saker som visserligen funkar men absolut inte används! Pärmar, prydnadssaker, praktiska-saker, allt utom stoppade möbler tar de emot. :) Är det någon i Malmö som vill ha mer info så hojta så förmedlar jag kontakt.

Dessutom har jag bytt tonerkassett i min laserskrivare och hoppsan vilken skillnad det blev.

Åter till rensningen! Nu ska jag packa om en massa gamla saker jag inte kan slänga men som ska få bo i en mindre låda iaf...


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med loppis, då har man chansen - om man har tid att samla ihop :)

Jag håller på att sortera sparade böcker efter mina 3 tjejer. Har fått ihop 5 ICA-kassar hittills!! Problemet är ju att om man har ställen att stuva undan så SPARAR man ALLT!! Ett tips: bo litet ;p

Ha det gott på din VAB-dag!

2009-02-02 @ 14:47:49
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0