På jobbet

Så var man tillbaka på jobbet igen. Jag har bytt rum och det känns lite konstigt, satt på den andra platsen i 1 år och 3 månader... nu ska jag sitta här i 2 månader och sen vet jag inte var jag ska sitta. Känns inte lönt att "boa in sig" alltför mycket, men jag kan inte jobba om jag inte har "min ordning" (=mitt kaos :)) omkring mig... Gah, moment 22...

Om någon timme slutar jag för dagen, och sen bär av det av mot Viken. Vi är inne på slutspurten av förberedelserna inför rean vi ska ha i webbutiken så det finns lite att göra. Jag har bakluckan full med fyndpåsar jag ahr grejat med de senaste dagarna och förhoppningsvis ska vi bli av med en hel del av det under rean - de behöver nya hem! :)

Just nu längtar jag mest efter att få pyssla i lugn och ro. Hade ju tänkt hinna en hel del under julledigheten, men det gick åt pipsvängen... är framför allt scrapnödig, men skulle behöva göra några kort också. Jag väntar på ett par DT-paket så det ska bli kul att sätta tänderna i dem. Måste bara röja fram delar av mitt pysselrum först, det är liiite mycket saker överallt fortfarande. Traderandet tar lite plats och sen är det en massa sk*t som står på golvet och tar upp plats, men när jag blir av med Traderasakerna så får jag plats att sätta upp en del av de sakerna på ovanskåpen så blir det nog så bra så.

Åter till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0