Söt award

Jag brukar vara usel på att skicka vidare awards, och lär väl vara det den här gången också - men jag blev så glad!

Jag fick den här från Maria (Saawan), en tjej vars blogg jag faktiskt följer hyggligt regelbundet (men är lika usel på att kommentera där som överallt annars - shame on me!) och som verkligen gör härligt enkla layouter i min smak... Tack söta du!



Kriterierna för att få denna award är att:Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.

Att skicka vidare är som sagt inte min starka sida, och dessutom är det många som redan har fått den. Jag gör som vanligt och skickar den vidare till alla er där ute, skicka den gärna vidare om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0