Halsband igen...

Jag lovade ju fler halsband... så här kommer de:



Fotade några i taget så ni inte blir uttråkade :)

Först ut ett i bruna och gula toner, sedan ett i svart/vitt/silver/rökgrått, därefter ett i vackert blågrönt, att i ljuvt rosa och sist ett till i svart/vitt/silver/rökgrått.



Svart och vitt, balla gröna toner, svart/vitt med lila och sist ett i ljusgrönt - riktigt vårigt om jag får säga det själv!



Lite häftigare; svart och vitt, röda toner (kolla nedersta pärlan, den har "öron :)), svart och vitt igen, orange färger (supersnyggt till solbrännan - om man kan ha orange...) och sist ett i grått och silver med svart.

Trodde jag hade fört över bilderna till andra datorn och raderat dem i kameran, men det hade jag inte :) Tur för mig kanske... så har jag NÅGOT att visa i bloggen! :)

Mer kommer senare, bland annat det jag använder mest just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0