I väntan på...

...att jag ska få tummen loss och lyckas fota de sista sakerna från Scrapkryssningen så visar jag lite annat istället!



Ett snabbt grattiskort jag gjorde när jag satt tentavakt en gång... färglagt med mina dåvarande favvisar, akvarellpennorna.



Ett kort jag är ruskgit nöjd med! Löven är stämplade och sen färglagda med akvarellpennor. Sist la jag på 3D-lack och fick dem att flyta precis lagom mycket i färgerna för att de ska se otroligt levande ut. *nöjd* Har för mig jag gjorde kortet till en cybercrop eller någon speciell utmaning eller något sånt...



Det här är iaf ett crop-alster, därom lämnar mitt minne inget tvivel :) En skiss som jag vred och vände på, och ut trillade det här tror jag. Tycker fortfarande det är ganska läckert!

Usch, nu blev jag sugen på att göra kort igen.. måste nog ta tag i att städa klart så jag får pyyyyyssla! :) Ska göra några namnskyltar till whiteboardtavlan på jobbet också tänkte jag mig, blir lite piffigare så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0