Mer från Scrapkryssningen

På Jennys kurs gjorde jag den här:



Tar man bort den stora bilden så hittar man det här bakom:



Egentligen var den tänkt att ha en massa text bakom, tex om varför man scrappar, men jag gjorde ju (som vanligt...) som jag ville. :) Sen gillar jag egentligen inte sådana här "interaktiva" layouter, jo förresten det gör jag, men de är så BÖKIGA... man måste ju pilla upp dem för att kunna se det som är bakom eftersom de ligger i plastfickor. Men en fick gå bra, annars brukar jag försöka undvika det.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Den här kursen var nog min favvis! Är ju stort fan av allt som Jenny gör och det var så kul att kunna se alla detaljer live som inte syns på nätet.Blev jättebra med badbilderna. JAg skulle heller aldrig göra en sån "bökig lo" och absolut inte stämpla som hon. Skulle bara bli fel =jag arg haha. Men nu kanske jag vågar mera.



kram Anna G

2009-03-07 @ 09:37:34
URL: http://annag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0