Säljes

Dags att rensa igen! Den här gången hinner och orkar jag inte knappa in det på Tradera så vi kör här i bloggen (och på ett par forum). Frakt tillkommer, först till kvar gäller - och eftersom jag har samma saker till salu på flera ställen går jag på tidsstämpeln om flera skulle vilja ha samma sak.

Vi börjar med album och tillbehör:



12 x 12-album, fortfarande inplastat - 50 kr - tingad



Page protectors 12 x 12, innehåller även 10 spine spacers occh 3 förlängningsskruvar för postbound-album. 40 kr (har 2 paket)



8 x 8-album i underbar ljusblåturkos färg, helt slät utsida. Innehåller 10 plastfickor. Ny och oanvänd, men inte längre inplastad. 50 kr



Minialbum med semestertexter på utsidan. Tomma vita sidor på insidan (oöppnad så jag vet inte hur många), blått band på utsidan. 10 kr

Och så kortgrejor:



Kortbas till clearcards (dvs helt transparenta ark som är ca 28 x 14 cm), 12 st    30 kr - tingad



Cardjackets, dvs cellofanomslag som sitter på utsidan av kortet, perfekt för den som dekorerar insidan men ändå vill skydda utsidanpå korten tex om de ska säljas eller när de levereras. Känns hur lyxigt som helst.. haken är att jag aldrig dekorerar insidan så högen blev mest liggande, och därmed säljer jag ca 75 st för 100 kr

Och sen lite annat blandat gott:



Ett riktigt tjockt akvarellpapper, tror det var 300 grams papper. 6 st A5-ark 10 kr



Liten skärmatta från Fiskars, ca 15 x 15 cm. Perfekt att ha med sig på träffar! 10 kr - tingad



Mininålar, ca 16 mm långa. Jag har 3 påsar silvriga och 2 påsar guldiga och vill ha 5 kr/påsen



Paletter. Använda men i helt OK skick. Perfekt för akrylfärger och distresser.. jag hade den stora till distresser när jag trodde jag skulle måla med dem, men eftersom det inte funkade har jag ingen användning för dem, har en palett till akrylfärgen och det får räcka... den lilla är lite mer fläckad så den vill jag ha 5 kr för, den stora vill jag ha 10 kr för. (stor palett tingad)



Paljetter på rulle - de sitter ihop i ett långt bland. Snyggt! Finns i silver resp mörkblått. 5 kr/rulle. - tingade



Glaspärlor, bruna löv och cremevita "pony pärlor". Löven är ca 14 mm långa. 5 kr



Puffiga hjärtformer som kläs med tyg - riktigt läcker dekoration på både kort och layouter! Hjärtana är ca 6 cm höga. 20 kr



Ursöta fårklämmor (de går alltså att klämma fast på saker, som klämgem ungefär) 5 kr - tingade



Yo yo-maker - dvs man gör någon slags tygblommor/rundlar. Blir jättefina dekorationer med tex en blingsten eller en tygblomma i mitten. 30 kr tingad

Lämna en kommentar om det är något du är intresserad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0