Skissutmaning i Scrappiz-bloggen

Jag tillhör ju en av skisstolkarna (och skissritarna också för den delen, men det hör inte hit :)) på Scrappiz och till i fredags fick vi en underbar skiss att tolka, plus material från Skaparlusten. En layout skulle man göra och med de läckra papprena blev det snabbt TVÅ  layouter :)

Först ut är den jag gjorde till bloggen:



Sen tippade jag skissen ett kvarts varv och gjorde den här:



Och då gick det åt en massa brads - gillar effekten av det! Och, low and behold, JAG är med på bild! :)

Tack Skaparlusten för det underbara paketet med Marrakech-papper och matchande dekorationer - det var verkligen jättekul att jobba med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0