BoM

BoM, vad är det undrar kanske några, andra vet. Boken om Mig, eller som den heter på engelska Book of Me (behändigt när översättningen får samma förkortning...:-)), helt enkelt layouter som handlar om mig och mina tankar, idéer, känslor, upplevelser, drömmar och allt det kan vara. Ego med andra ord. :-) Och det är OK, man måste få vara ego ibland, och det är också viktigt att föra vidare till eftervärlden - vem jag egentligen är. Typ :-)

Jag är ingen flitig skapare till min BoM, men lite har jag gjort. Vi börjar med mig, här är jag!



Ett ganska bra foto på mig, ett av de få som finns.. taget av Camilla eller Jessica på en fotosafari vi hade för några år sedan. Jag kisar litemot solen, men det får man leva med :-)

Nästa layout är en utan foto:



Den handlar om att jag gillar att swappa. En swapp är en organiserad byteshandel, antingen genom att alla skickar in det-man-ska-byta (dekorerade receptkort, band, dekorationer, ATCer eller vad det nu är) till en värdinna som sen sorterar om och skickar tillbaka eller genom att man skickar runt ett kuvert och alla tar det de vill ha och stoppar i nytt. Knappar och band på den här layouten kommer från ett par swappar jag var med i så jag tyckte det var ett kul sätt att visa upp grejorna.

Och så slutligen en på ungefär samma tema, en bingobricka.



Till en omgång bingo på Scrappiz under en cybercrop någon gång vill jag minnas. Man skulle välja ord från en lista och sen dekorera rutorna efter orden man valt. Om man ville dekorera, och det ville jag. Tyckte det var ett bra sätt att dokumentera de orden jag valde, eftersom jag valde de som tilltalade mig mest :-)

Tjapp, det var det hela för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0