Köksmatta

I går köpte sambon en ny matta till köket, på min beställning. Inte riktigt som jag vill ha den men den bästa jag hittat hittills i sort kontra pris. Och den är iaf färgglad!



Vi måste ha en matta där, med tanke på hur jag (med flera) dräller omkring mig (och sig) när det lagas mat. Och den måste tvättas då och då. Nu har vi två mattor, en längre vanlig trasmatta i blå toner och den här av plastband i knalliga färger. Det känns bra för nu slipper jag vara utan matta när den smutsiga ska tvättas :)

Fast helst skulle jag vilja ha en matta från By Ylva... en grön Prick eller en Kadett i tex mörkblåeller en Spikensiken i marin/varmvit eller... ja, egentligen nästan vilken som helst av dem. Så jag ska fortsätta drömma och så kan jag ju spara mina små slantar i en burk tills jag har råd, för jag VILL :)

Kommentarer
Postat av: Maria B

Oj, ja, jag håller verkligen med dig, vilken som helst av dem! Jättefina mattor. Fräscha färger och riktigt fina mönster. Jag är helt förvånad. Jag kommer oxå att samla kosing/önska mig en sån. Jag blev väldigt förtjust i den grönvita rosen eller Amalfi i alla möjliga kombinationer. Tack för tipset!!

2009-05-12 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0