Kort nummer 1

från lördagens pysselträff!



Falsk akvarell är något som är min kompis Evas speciella favorit och nu när jag har egna Tombow-pennor fick jag ju prova. Jag tyckte först motivet blev misslyckat, men när jag (vi...:) ) tittade närmare på det så var det ju rätt läckert. När jag sen började plocka fram lite olika papper insåg jag att hur mycket det än skär sig så matchar det också, och ibland får man vara lite wild&crazy. När jag sen hittade bandet var det klippt, då ÄR kortet bara i de färgerna. Jag vet inte var jag fått bandet i från, jag tvivlar på att jag skulle köpt det själv, men här blev det klockrent rätt bara... Och stort tack till Ritva för fjärilen, den blev klockrent rätt på kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0