Men det var då fasen...

Skulle unna mig en pysselstund så jag blev klar med ett kort och började (och förhoppningsvis avslutade också) ett kort, men som vanligt fastnade jag med att fixa med än det ena och än det andra. Det började med ett program på BBC lifestyle om folk som skulle köpa lägenheter som kostade typ 2-3-5-9-11 miljoner. DOLLAR. Och SÅ fantastiska var de ändå inte tyckte jag... och sen skulle jag bara kolla Kort i Fokus och då upptäckte jag att en sak jag skrivit inte dykt upp som den skulle och vår omröstning för vinnare av april månads utmaning blir försenad och så fick jag fixa med det samtidigt som jag målade om några halvpärlor och fäste lite blommor. Summan av kardemumman är ett kort färdigställt och inget mer :)

Nu ska jag skära till en kortstomme i märkligt format, så har jag iaf BÖRJAT på nästa kort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0