Och ännu mer student!



Och ett studentkort med en GROOOODA! :) Beställare är en kollega vars dotter i späd ålder fick syn på en groda och skrek så till den milda grad att hon tappade rösten. I flera dagar var det tyst. Varken förr eller senare har den unga damen varit tyst, så hennes mor tyckte det var ett bra motiv till ett studentkort :) Lite av en utmaning, men det gick! Grodan är en sticker från Penny Black, monterade på vit kartong, där mössan är ska det egentligen vara en balong, men jag kände mig lite Petraso'ig och gjorde en mössballong istället :) Monterade hela härligheten med distanskuddar på en bit Porcelain-papper från BG som jag raspade lite på kanterna på, monterade på en kortstomme och sen var det klart. Ja, lite bokstavsstickers förstås, och lite utstansade bokstäver... men när jag väl löst grodproblemet så gick det snabbt! :)

Kommentarer
Postat av: Sindra

Åhh, så många fina studentkort du gjort! Fiffig lösning med grodan :D

2009-05-29 @ 19:38:39
URL: http://www.sindra.net
Postat av: Ulltussen

Vilket passande studentkort, jättefint! Jag håller också på med massa studentkort nu, men har bara hunnit till 3 av 8 än.

2009-06-06 @ 21:19:03
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0