Student 1

Ja, nu närmar det sig studenten, så här i kortverkstaden så produceras det en del studentkort nu. Idag tänkte jag visa två av dem! Båda korten har jag inspirerats av min pysselkompis Ingela, hon är verkligen en mästarinna!



En liten studentska i lila kofta. Papprena kommer från Maja Design och kan köpas hos Cards of Maria och pappersspetsen kommer från Apidae/Sykompaniet.



Studentkillen fick sällskap av en blomma och ett par tags där man kan skriva namn och datum eller vad man nu vill ha. Pappret har jag ingen aning om var det kommer ifrån, det låg i min låda för 6x6-papper och där har jag absolut noll koll :) Nålarna är från Apidae/Sykompaniet, och jag tycker verkligen det ger det där lilla extra på många kort.

Kommentarer
Postat av: Nita

Åh va söta de är! helt underbara och softa färger.

kram

Nita

2009-05-12 @ 07:59:06
URL: http://nita.bloggspace.se/1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0