Stillhet

Jag har gjort en layout med ett foto som jag tog på min 40-årsdag som DT-alster för Cards of Maria. Vi hade rest iväg hela familjen (inklusive mina föräldrar och svärföräldrar) och på kvällen tog vi oss en promenad. Kvällen var fantastiskt vacker och det var en stillhet som var bedövande vacker.



För att fånga känslan valde jag att ha ganska dämplade gröna pappersom bakgrund och ett mycket vackert svagt mönstrat papper från Maja Design som finns hos Cards of Maria. Dekorationerna består av blommor, blad och de otroligt vackra metalldekorationerna. Jag har även sprayat lite Distress-refill utblandad i vatten med minimister uppe i vänstra hörnet.



Den stora vita blomman har jag stämplat på och sen chalkat kanterna. Därefter har jag monterat den i lager på lager med metallblomman, en till blomma och sen dekorerat med en halvpärla.



Den söta fjärilen ger det där lilla extra... Här ser man även hur jag har sprayat med färgen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det blev jätte fint :D

2009-10-19 @ 15:37:02
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com
Postat av: Elisabet, KiF

Otroligt snygga alster, Annica!

Stilren och fin lo i det här inlägget. Fjärilen är underbar.

En nyfiken fråga: vad ska du göra med 200 tändsticksaskar? Jag har köpt 4...

Kram!/ Elisabet

2009-10-29 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0