Fotobok

Ibland räcker inte tiden riktigt till, trots att den borde göra det, jag har inte fått tummen loss att scrappa på bra länge... så nu är jag väldans sugen på att testa en fotobok från Fuji för att få undan liten foton! Kolla in mer här! Jag tror jag ska ta och samla ihop ett gäng foton från i somras, från Norrbotten, sommarläger, fågelparken, när kusinerna var på besök osv osv och sätta ihop något enkelt och snabbt, och då har jag det dokumenterat. Sommaren 2009 liksom... Sen kan jag scrappa några enstaka sidor om just de tillfällena som känns viktigast och släppa pressen att försöka få med ALLT på en och samma pynkelilla layout. Vem vet, jag kanske till och med testar att digiscrappa :) Jag tror ju inte det, har inte tid med ännu en passion... ska ju hinna jobba på nya jobbet också! :)

Ja, jag har fått nytt jobb! Börjar 1/10 och det är sååå skönt. Det blev inte så lång arbetslöshetsperiod den här gången heller...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0