I morgon...

...så är det äntligen dags för höstens (för mig) första pysselträff med tjejerna! ÄTNLIGEN! Och vi ska vara här hemma och det är så skönt, då slipper jag packa. Så istället för att tokpacka i kväll så har jag laminerat alla typ 180 skisserna... nu ska jag bara klippa ut dem också :)

I övrigt har dagen inte bjudit på så mycket pyssel, utöver en shoppingtrip till Stämpelgården. Träffade två av tre som kommer i morgon där, och en av dem handlade till den tredje, så jag tror det blir en del likadana saker på borden i morgon :) Jag köpte av Inkidos nya julpapper, de är (förstås...) bara sååå snygga och jag blev väldans sugen att göra något av dem. Har ett par idéer så jag får se vad jag får gjort i morgon. Tänkte i vilket fall försöka hinna typ 50 av mina 200 tändsticksaskar, och kanske ett par stora också... Måste bara ta mig samman och börja stansa ut ljus... det är bara såååå trist! Men det är nog de som blir finast så det är bara att sätta fart :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Trevligt att träffa er. Blev sååå sugen på att pyssla igen. Nu måste jag bara hitta mina pennor. Jag ska längst in i hörnan till vänster och se vad den lådan innehåller. ;)



Kram Monica

2009-09-13 @ 10:10:02
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0