Mer scrappat!

Smäckte på foton på en av de halvfärdiga layouterna som låg... denna gjorde jag på Scrapeventet för typ 1,5 år sen.. och nu blev den färdig. Jag fick dit foton och lite text iaf...:)



Sen gjorde jag klart den här, den började jag också på under eventet, på cropen vi hade på kvällen:



Tyvärr blev det blänk ovanför Y's ena öga i overlayen när jag fotade men jag oooooorkar inte fota om den. :) Den gick preciiiis in på en 8x8, fick kapa en aning i kanterna men upptill lät jag den sticka upp. Jag la bara till bokstäverna idag, är inte säker på om den är färdig eller om jag ska ha lite mer bling på den.. eller.. eller...

Jag gjorde en tredje layout klar också, men den kan jag inte visa eftersom ett av barnen på fotot inte får förekomma på internet öht. Den får åka direkt in i albumet istället :)

Kommentarer
Postat av: Chruss

Åh, jag trodde hon målat sig med nånting...söt är hon iallafall!

Och fiffigt det där med lådan och skisserna! jag har mina drällandes precis ÖVERALLT och ingenstans när man väl ska ha tag i dem....

2009-09-10 @ 13:53:08
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Sindra

Så fina LO´s du gör! Jag har inte ens kommit till att tänka tanken på att testa...hihi...men man ska ju aldrig säga aldrig...hihi...jag trodde också att hon målat sig över ögat...eller nåt... :)

2009-09-10 @ 15:03:35
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättefina lo speciellt den första

Carina(skurup)

2009-10-01 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0