Fler gamla layouter

Idag är jag hemma med en liten skrutta, så kanske jag hinner fota något av helgens alster... under tiden kommer här några till gamla layouter, de är gjorda till min BOM, Boken Om Mig.

Först ut en layout som jag gjorde som presentationslayout till Stämpelgården en gång i tiden. TROR jag visade den här, om jag inte glömde det, men vi tar det igen :)



En bingobricka där jag valde de ord som var "jag" inom scrapbooking och kortmakeri, tyckte det var en bra symbolik i det.



En layout gjord efter en bandswapp, ett kul sätt att använda MASSOR av band och lite knappar.



Ett av mina favoritfoton på sambon, gillar effekten av prismat.



Sen lite som inte hör till BOM, men som jag visar ändå :)

Något av det godaste som finns - blåbär! Gjord till någon utmaning på någon träff vill jag minnas.



Och den vackra rallarrosen... den är verkligen sommar för mig!



Det fotot är nog ett av de bästa jag har tagit, mamma har fått en förstoring på det och jag ska nog göra mig en egen också. Har plockat ihop några andra foton som jag är ruskigt nöjd med och ska göra förstoringar på dem med, kan bli snyggt i en samling. Frågan är bara var vi ska hänga dem...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0