Gamla kort

Idag tänkte jag visa några gamla kort som jag är riktigt nöjd med. Först ut är en lite ljuvligare kort med pasteller. Det är skapat helt av ett pappersset (och lite band) som jag rivit och klippt och monterat hit och dit.

image52

Nästa kort är också gjort av ett pappersset, och det vann jag till och med en tävling med! Det är inte det vanligaste, vinner jag brukar det vara på lottning, men just det här kortet föll nog träff-deltagarna i smaken. Och det är ju faktiskt rätt fint, tycker jag med!

image53

Sista kortet ut för idag är från en cybercropp på Scrappiz, där Lindzi hade gjort skissen. Jag tror jag ska lifta mig själv någon dag, eller kanske till och med göra en CASE (copy and steal everything), för dels är det snabbgjort (och jag behöver lite fler kort tills jag ska stå på vi-kan-mässan i Norrfjärden) och dels för att jag tycker det är så fint!

image54

Nu ska jag fila vidare på kortet jag håller på med, och kanske skriva om artikeln jag gjorde lite tidigare.. nyfiken? Kika i Kort-i-fokus-bloggen i morgon så kommer det där!

Kommentarer
Postat av: Annika E

Så jättefina kort! Härliga mysiga färger!

2007-07-13 @ 00:33:00
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0