Flera på samma tema

Ibland får man rationalisera lite... så här kommer två kort på samma "tema", lika men ändå olika. Ett av dem skulle egentligen ha varit till Kort i Fokus-bloggen, men det blev inte som jag tänkt mig eftersom motivet redan var valt... så det finns ett tredje, som är efter samma upplägg. Kika på Kort i Fokus-bloggen i morgon så får du se det kortet. :-)

Här kommer iaf kvällens två kort...

image40

Först ut är ett kram-kort... KRAM är skrivet med rub ons, och eftersom jag hade lite swirlar i samma sorts rub ons så tänkte jag att jag kunde ju använda en av dem för att dekorera. Ha! Det blev fyra. :-) Fast det kanske är dags att ANVÄNDA lite av det man köper också!?!

image41

Nästa är ett ängelkort... till någon som ställt upp eller gjort något annat bra. Samma mönstrade papper i ungefär samma proportioner, och likadana "sömmar".. men ändå olika!

Sen vill jag bara tala om att byxorna på hÄngla-flickan och klänningen på ängeln är mer matchande pappret än scanningen visar, det är som om min scanner är färgblind på torrchalks. :-)

Over and out, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0