Bilder från OOO!

Ja, nu är det nog så färdigt som det blir, på ett ungefär. Lite mer som ska sorteras in och så, men det tar jag pö om pö. Grundstrukturen är klar och det mesta är på plats!

En liten tur...



Vänstra delen av hyllan ovanför pysselbordet. Tja, vad det är i lådorna framgår väl av texten jag skrivit på dem :-) Det fattas en låda med uppstämplat, den som syns är lådan med färglagda, den med oförglagda ser likadan ut men stod på ett annat ställe just då och därmed trillade stämpelrengöringsgrejen ut och ser lite mysko ut. :-) Omonterade stämplat finns bara där i teorin än, det är bara lite clearstamps som hamnat där än så länge. Måste laminera om en del först och ska ta tag i det Real Soon Snart.



Mer åt höger... det vänstraste finns med på bilden ovan och det orkade jag inte skriva om. Tja, även här säger väl det mesta sig själv... och jo, jag har tre smålådor med öljetter, tre smålådor med brads och två stora lådor med blandade större öljetter och brads. Säger ju att jag har hur mycket som helst!!!



Och så tittar vi lite nedanför hyllorna ovan... det här är den vänstra delen av pysselbordet (högra har jag mest lagrat saker på som ska sorteras klart... så den får ni inte se! :-)) där jag har arbetsmaterialet så att säga. Spillpapper bor i plastkuvert, hur smarta som helst. Classe-väskan, den bruna, finns visst inte längre men det finns en annan billig hos Biltema om man inte vill köpa de svindyra "riktiga" scrapvarianterna - som ser ungefär likadana ut och kostar typ 3-4 gånger så mycket. Jag kan köpa många papper och pilledutter för de pengarna :-) Classeväskan packas om när jags ka iväg någonstans, men är suverän att ha på skrivbordet också.



Den här hyllan (som satt i en av våra klädkammargarderober när vi flyttade in) sitter på andra sidan av anslagstavlan som skymtas på bilden ovan. Den är hem för en del saker som är rätt bra att ha till hands, som mina stora handpunchar (de mindre bor i en lådhurts under diskbänken, precis på armlängds avstånd när jag sitter och pysslar...), refiller, div rengöring och sånt. Är inte helt nöjd med den men den får sitta där ett tag till.



Och så sista bilden, på min ståarbetsplats vid den urkopplade spisen. Har uppdaterat lite med någon liten hylla (från Prima.. följde med någon slags blomflaskor...:-)), en smart hylla från Ikea och lite sånt, och nu känns den ruskigt användbar igen!

Och nu ska jag gå och ägna mig åt högen som ligger där på ståarbetsplatsen - fick ett DT-paket från Stämpelgården idag och det är verkligen mumsigt!

Kommentarer
Postat av: babbalalla

Åh, vad läckert och härligt organiserat... Måste tänka ut något sånt smart sen när jag ska göra iordning mitt pysselrum! Ha det gott och väl utfört OOO! ;)

2008-05-20 @ 22:35:40
URL: http://babbalalla.blogg.se/
Postat av: tris

Ja jösses.



Ordning och reda och prylar att välja och vraka mellan! Fantastiskt :)



Jag länkar härmed till din blogg - du är en fin inspirationskälla ska du veta raring!

2008-05-21 @ 01:25:07
Postat av: Marja

Men guuuuuuuuuuuuuuuud vilken ordning!!! Har mer ska vi säga kreativ röra hehe så låter det bättre



Kram Marja

2008-05-21 @ 07:36:07
Postat av: Kada

WOW, gissa om jag är avundsjuk?! Mitt rum ser ut som ett bomnedslag och inbjuder inte ens till att gå in i... suck



Kanske jag kan göra nåt liknande det du gjort om semestern blir regnig i år också!? Vi får väl se...



KRAM!

2008-05-21 @ 12:26:10
URL: http://kada.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Ja nu har du fått iordning, snyggt blev det.

2008-05-21 @ 12:27:35
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Blommig

Vilken ordning och reda du har!

Var har du köpt de där lådorna som du har stämplar i? Skulle gärna se ett foto hur du har organiserat i dessa lådor. Är på G att göra om min stämpelförvaring och städa hela min scraphörna så jag suger i mig av inspiration!

Tack för att jag fick se hur du har det

2008-05-22 @ 08:49:45
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: DesignAnnique

Lådorna är köpta på min ICA Maxi om det är de för omonterat du menar. De är egentligen till för DVDer, men jag ska laminera lagom stora ark att fästa stämplarna på, med motivet stämplat på framsidan och stämplarna fästa på baksidan. Jag har dock inte kommit så långt än... det är ett av sommarens projekt, med tanke på att jag har ett antal hundra stämplar... :) Ska sortera bort en del av det jag inte längre använder och kanske "vuxit ifrån" eller vad man ska kalla det. En del av dem köpte jag i början av min stämpelkarriär och har aldrig använt, så då kanske det är dags att låta dem gå...



Är det lådorna för monterat så är det en liten byrå från Ikea. Den är nu proppfull men det ska bli mindre i den, jag ska demontera en del av dem (och montera över på EZ) och sortera bort en del av dem..

2008-05-22 @ 11:23:45
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Carola

Superbra organiserat. Löööv it!!!

2008-05-31 @ 13:41:57
URL: http://frejsan.blogg.se/
Postat av: ronjabus

Vad duktig du är på förvaring! Jisses vilken ordning! Snyggt!

2008-11-12 @ 11:22:26
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0