Översiktsbilder

Har fått önskemål om att visa hur det ser ut mer i översikt...

Jag sitter alltså i ett kök, på ena sidan finns dörr, städskåp, kyl/frys och sen blir det som ett litet gatt fram till fönstret där det står två hyllor, och där finns min dator, kontorssaker och Y's pysselplats.
På andra sidan, mitt mot dörren, finns spisen, sen kommer diskbänk och mitt pysselbord innan man är framme vid fönstret igen.

På första bilden ser man rummet från dörrdelen så att säga, dvs kyl osv på höger sida, pysselbord på vänster sida.



På andra bilden står jag nere vid fönstret och tar bilden, så det är på andra hållet.



Tja, så ser det ut. inte så perfekt ordning med andra ord, det ligger liksom inte för mig. Dessutom står det korgar osv som jag sorterar ner saker som ska till Tradera och loppis överallt, så det "stökar till" det lite... :-)

Kommentarer
Postat av: Monica O

Hallå du!



Du är utmanad utav mig, kolla i min blogg.



Kram Monica

2008-05-22 @ 12:07:12
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: tris

Jag är stum av beundran och dessutom ofantligt lycklig för det tjocka brevet som anlände i dag!!!



Dunderkramar!!

2008-05-22 @ 13:02:01
Postat av: tris

Har jag berättat att jag är ruskigt avis på din scrap samling?!! Jag glömde bestämt att nämna det i tidigare inlägg!



Nu är du dessutom förärad en länk i min blogg sköna madame!

2008-05-23 @ 13:43:49
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0