Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Monica, och här kommer mina svar

Tre namn jag går under: Annica, mamma (sen är det faktiskt inte fler!)
Tre saker som skrämmer mig: Att något ska hända någon i min familj, trafikolyckor, sjukdomar
Tre saker som jag har på mig: Mitt nya fina randiga linne, skjorta med tassemärken och capribyxor
Tre sanningar: Jag är mycket duktig på att organisera och usel på att hålla organisationen, jag har dåligt morgonhumör och jag sjunger riktigt hyggligt.
Tre saker jag verkligen vill ha: Ordning på källaren (vilket får vänta till efter fjärrvärmen är på plats), ett långt rikt liv och riktigt god mörk choklad.
Tre bloggare jag utmanar: Ingela, Maria och Kada.

Nu ska jag snart åka och handla tak till vår ytterdörr. Och lite annat smått och gott. De ska bara gjuta klart golvet i källaren först...

Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Hej hopp



Tackar tackar, har nu lagt upp detta i min blogg samt att jag har gjort om i bloggen (igen, blir aldrig nöjd fniss)



Kramis

Maria

2008-05-24 @ 16:09:18
URL: http://cardsofmariablog.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0