Just nu

..händer det inte mycket, varesig här eller i pysselrummet mitt. Det ser ut som kriget och jag måste städa, men varken hinner eller orkar. GAH!

På jobbet däremot är det full rulle - lite för bra till och med. Och nästa vecka måste jag vara ledig för då ska Y skolas in på dagis istället för att vara hos dagmamman. Hon är så förväntansfull och taggad så det är näst intill omöjligt att få henne att somna på kvällarna, hon bara studsar runt i sängen och kommer inte till ro alls. Dubbel-GAH!  Men dagis ska bli jättekul, det kändes himla bra när vi var där och hälsade på och Y är verkligen mogen för det, så det ska nog gå bra.

I helgen ska jag på pysselträff,  jag hoppas det blir räddningen för pysslandet... jag är lite inspirationslös för tillfället, alla julkort och tändsticksaskar tog nog lite lusten ur det hela, men så är det ju. Nu laddar jag för julklapparna och låter kreativiteten böka runt i skallen på mig bäst den vill, så blir det nog bra när jag kommer igång!

Kommentarer
Postat av: Monicao

Vi ses till helgen vännen.

Jag har något till dig i min blogg.

Kram Monica

2008-11-26 @ 12:53:31
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0