Mer kottar och dop

Nu kommer sista omgången kottar och dop.. iaf på ett tag.











Tja, det är väl inte så mycket att säga om dem... variationer på samma tema liksom :) Men nu har jag en trave, både till flickor och pojkar... skulle väl möjligen kunna göra några namngivningskort också, men det blir inte än på ett tag - jag är rätt less på dessa nu :)

Och så kottarna... även här är det variationer på samma tema, precis som de andra kottekorten. Tycker dock jag har lyckats få dem hyggligt olika!









Och sen måste jag bara visa smartingen nr 2... jag är lite less på min personliga stämpel, den har blivit ruskigt sliten (en kombination av välanvänd och misshandlad misstänker jag...) och det är svårt att stämpla snyggt. Jag gjorde ju ett gäng etiketter att limma fast på baksidan för en tid sedan, men många blev fula och jag har fått kassera mer än hälften. Så såg jag en smartinggrej i en blogg och raskt modifierade jag Mirabylls biljett och har nu en personlig biljett. Det smarta i det hela var att jag helt plötsligt kom på att jag har en "magic hole", dvs ett hålslag som gör ETT hål bara... liten och nätt är mackapären och pillar man av baksidan/undersidan så ser man var man gör hål. Det gick helt plötsligt MYCKET fortare, i synnerhet som jag kan göra hål i tre remsor samtidigt!



Snyggt va! :-)

Det var senaste dagarnas skörd, nu ska jag packa ihop och åka på mässa i Helsingborg, och sen blir det julkort i kväll hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: BellaMios

Herre tider så söta dopkorten är!!



Riktigt sockersöta och gulliga!



Tack för titten!

2008-10-05 @ 01:33:54
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0