Pärlpinnar

Du vet väl att du behöver KÖPA färdiga pärlpinnar? Man kan göra själv också...:) Just nu tipsar vi i Kort i Fokus-bloggen om hur man kan göra och visar några inspirationskort med pärlpinnar. Jag gjorde det här kortet:



Detaljbild på hur jag gjort pärlpinnen:



Smyckesdelarna (mellandelar och figurpärla) samt själva pinnen hittar du hos Apidae/Sykompaniet.

Jag har gjort fler kort med pärlpinnar, några av dem hittar du här, här och här. :) Det är kul, snabbt, enkelt och ger verkligen det där lilla extra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ljuvligt kort=) Jättefina hattpinnar!! Jag använder såna på nästan alla mina kort! Tycker att det är en fin detalj =)



ha en härlig helg!



kram

Malin

2009-07-10 @ 10:46:46
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0