Dagisbilder

Dags att ta något annat än kort iaf i ett inlägg. Det FINNS fler kort, men jag pausar lite... :-)

Har ett par års dagisbilder kvar att göra något av men den här gjorde jag av 2,5-årsbilden:







Det kändes viktigt att dokumentera när språket exploderade för Y, det var så många ord och så söta uttal.. En ganska enkel dubbellayout, men med fokus på det jag ville ha fram.

Och det var dagens skörd. I eftermiddag ska jag kanske, kanske på symässan, får se. Och på söndag ska jag kanske, kanske på mässa i Helsingborg, vi får se. Däremot vet jag att vi ska försöka få tummarna loss och plantera lite vårblommor i krukorna på framsidan på lördag. Om det inte snöar igen...

Kommentarer
Postat av: Nina Möller

Vilken underbar lo!!! Lägger idéen på minnet

2009-04-22 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0