Blä

Har knappt sovit något natt, det har gjort för ont. Och i morses vid 6-draget sa det POFF i örat och sen rann det lite och så släppte smärtan en aning. Troligen sprack trumhinnan... och nu säger det poff med jämna mellanrum och så rinner det lite blodblandat göck i örat. Blä. Jag har fortfarande ont, mellan poffarna, så jag kan inte riktigt sova. Det knastrar och sprakar precis innan det säger poff också så det är inte lönt att försöka, det får vänta tills det tömt sig lite bättre. har kollat med VC och eftersom jag redan fått penicillin så gör de inte mer utan man får vänta tills det läker ut.

Nu gör det ont igen så jag väntar väl på ett poff jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0