Ridtur

Y älskar att rida, och när vi hälsar på min kusin åker vi alltid ut till hennes häst och tar en ridtur. Varje år ska det fotas och just det här fotot är taget för ett par år sedan. Sommaren 2009 red hon för första gången helt själv, men det kommer senare :-) Jag gjorde en DT-layout åt Cards of Maria:

Jag skar ut en stor cirkel i papper och la på min cardstock, sedan sprayade jag med vatten färgsatt med lite distressrefiller med hjälp av minimisters. Därefter sprayade jag med vatten med lite perfect pearls i, för en glittrig effekt. På det viset behövde jag inga mönstrade papper utan gjorde min egen bakgrund. Gillar den läderliknande effekt det ger, tycker det passar så bra här!

 

Här ser man effekten av sprayfärgen på Bazzil Criss-cross cardstock.

 

Lite kuriosa: Det röda bandet hålls ihop av guldringar från en slaktad BH - man vet aldrig var man kan hitta roliga dekorationer, mina ögon letar alltid efter bra-å-ha :)

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Oh så snyggt det blev. Verkligen en underbar lo.

2010-02-21 @ 23:41:45
URL: http://fiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0