Sötaste Thea

Den här layouten gjorde jag på Rekordträffen men ville inte publicera den förrän jag visste att det var OK med Theas föräldrar. Jag är annars sjukt nöjd med den, tycker den speglar sötaste och envisaste Thea så bra!



Små rosor från Cards of Maria:



Bladen jag stoppat in mellan lagren på pappersblommorna kommer också från Cards of maria.



De stora blommorna har jag gjort själv av mönstrat papper klippt med mönstersax och sen skrynklat, chalkat och glitterlimmat i kanterna.



Några små halvpärlor i ett hörn, för att balansera lite...


Kommentarer
Postat av: Elisabet, KiF

Jättefin lo!! Snygga färger och jag gillar verkligen blomman.

2010-02-06 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0