Välkommenskylt

Sist ut av sakerna från januaris kortmakeripaket hos Apidae/Sykompaniet är den här lilla skylten.



Vi skulle på spelkväll hos en av mina extrabarn, och jag ville gärna ha något litet med mig till henne och eftersom hon och hennes fästman relativt nyligen (nåja, i somras iaf...:)) har flyttat till ny lägenhet så tyckte jag en liten välkommenskylt kunde passa bra. Enklast möjligt, en bit vackert svagt mönstrat blått papper på en skylt av MDF-board, en remsa ljusare papper med mönster i aningen mörkare blått, allt chalkat för att få det att smälta ihop. Jag stansade ut Välkommen i ett cremefärgat papper och limmade dit en bit bollfrans - klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0