Varmt och skönt...:)

Ja, JAG har det iaf varmt och skönt - hur har ni det hemma i kalla Sverige? *fnissar belåtet* På Gran Canaria är det typ 24 grader varm och soliigt med lite dis, ett väder som passar mig PERFEKT. Pool på hotellet och all-inclusive, Bamseklubb till Y och tid att jobba och ha det bra för mamma och mig. Han-som-är-kvar-hemma var liiite avundsjuk när vi åkte i morses, i den mån han kunde tänka alls med tanke på att klockan var 04.50 när taxin hämtade oss..

Nä, nu ska jag ta och simma ett par längder innan det är dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Elisabet, KiF

Låter hur härligt som helst! jag tänkte på dej inatt när jag jobbade, (i snömodden...), att du strax skulle åka iväg.

2010-02-06 @ 23:15:45
Postat av: Eva F

Förstår inte att detta kan vara trevligare än att träffa oss på lördag :-)

Ha det så fortsatt skönt ändå :-)

Kram Eva

2010-02-07 @ 17:34:07
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0