Minialbum

Före jul gjorde jag ett minialbum... som jag bara kan visa ett par sidor på eftersom det är för mycket folk med som jag inte har koll på om det är OK för dem eller inte :)

Framsidan:



Ett uppslag:





Resten av sidorna innehåller mest bilder av de som var på kalaset.

Jag fäste ihop det med ringar eftersom jag inte hade tid att invänta BIAn, det skulle ges bort någon dag efter det blev klart. Jag använde papper från samma serie och ville ha dem både våriga och festliga, så det fick bli dessa. Har för mig det är BG Euphoria, men jag minns banne mig inte vad jag valde till slut. :) Albumet är sparsamt dekorerat eftersom det är till en man som fyllt 70, men också för att det ska hålla att bläddra i trots att det inte är så stadigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0