*morr*

Nu har jag sorterat en massa papper i färghögar, det passar utmärkt att ta ett i taget när man sitter i soffan och inte orkar andas ordentligt.. men inte hittar jag mitt rosa prinsesspapper!!!

Hm. Kom precis på att jag har papper på ett ställe till... kanske ska ta och sortera in dem också. Kanske. :) Om inte annat kan jag ju titta om det ligger där. Eller så har jag helt enkelt använt det utan att komma ihåg det. Inte helt otroligt.

I övrigt kan jag underrätta intresserade om att jag mår lite bättre, kan numera andas lite bättre och hostar inte lika mycket. Jag låter fortfarande som en korsning mellan Leif Smokerings Andersson och hon-vad-hon-nu-heter-med-den-hesa-rösten, men det lär jag väl göra ett tag till. Jag är fortfarande småfebrig, men det verkar också vara på väg åt rätt håll. Den som lever får se och det tänkte jag göra!

Kommentarer
Postat av: ninaerica

Hej hej! Hoppas du kryar på dig!

Jag fattade inte riktigt vad du menade med kommentaren i min blogg, men jag har ändrat inställningen iallafall! :) :)

2010-01-12 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0