Säljes!

Jag har rensat ut en hel del papper, både mönstrat och cardstock.. så nu säljer jag det i packar! Porto tillkommer och betalas av köparen. Jag har räknat dem men i storpacken kan jag ha missat att räkna något ark så det blir ett ungefärligt antal :) Det KAN förekomma små skador på hörn eller kanter men de flesta papper är i mycket gott skick. Dubletter förekommer i paketen.

Först ut är cardstocken:



Cardstockpaket 1, ca 48 ark, 100 kr - TINGAD




Cardstockpaket 2, ca 49 ark, 100 kr- TINGAD




Cardstock i beige/brunt, 18 st, 45 kr - TINGAD



Svagt flammig (pergament) cardstock, 9 ark, 25 kr- TINGAD



Lila cardstock i typ A4, mycket vacker färg. Jag vet inte exakt hur många det är men åtminstone 40 st skulle jag tippa. 60 kr



Fem bitar av knallig kartong med litet mönster på, drygt 20x20 cm. 10 kr. - TINGAD



Lite blank kartong med ränder resp rutor, enfärgad baksida, typ A4. på några av papprena finns det några små hål i ovankanten från häftklammer. 7 st. 20 kr- TINGAD



Och så något jag inte riktigt vet vad det är :) Tunna plastark, nästan som OH-plast fast tunnare, storlek 12x12". Jag TROR det är typ 35-40 ark i paketet, har köpt det öppnat någon gång men orkar inte räkna de där tunna flimsiga arken :) Det är en hel hög iaf. 50 kr- TINGAD

Nu kommer de mönstrade!




Papperspaket Basic Grey, 15 ark plus ett ark med tags att trycka ut. 65 kr



Papperspaket Bisous (ganska tjocka glansiga papper), 7 st. 25 kr



Papperspaket ChatterBox, blandat tunnare och tjockare, flera är dubbelsidiga. 22 st. 90 kr



Papperspaket födelsedag blå, 7 st. 20 kr



Papperspaket födelsedag rosa, 7 st. 20 kr



Papperspaket LeatherLook (tunna papper som ser ut som det är präglat i läder, ena kanten har en mycket mycket svag tandning), 16 st. 50 kr



Papperspaket gröna toner, 9 st. 35 kr



Papperspaket prinsessa, 13 st. 50 kr



Papperspaket randprick, 7 st. Arken är tjocka och lite glansiga, nästan som cardstock. Påminner om de ljust turkosa som finns under cardstock. 25 kr- TINGAD



Papperspaket retro orange, 6 st. 24 kr



Papperspaket retro turkos, 5 st. 20 kr- TINGAD



Papperspaket Sei, Arctic frog och något mer, 8 st. 30 kr



Papperspaket soft, 16 st. 50 kr



Papperspaket storpack, 67 ark, minst... vikt inkl kartong är 990 g, så det är välmatat :) Flera olika märken, som Cosmo cricket, Sassafrass lass, Basic grey, Daisy D's, Cactus Pink, K&Company, Three bugs in a rug, My Minds Eye, DCWV mfl. 200 kr, vilket ger ett pris på under 3 kr/ark!

Och sen rensade jag ut lite av mina bokstavsstickers också...



Blandpaket bokstavsstickers, 15 kr



Bokstavsstickers Sofie 2, jag har två omgångar, 20 kr/st



Bokstavsstickers Rosevelt 1, 20 kr



Bokstavsstickers Kennedy 1, jag har två omgångar, 20 kr/st




Bokstavsstickers Kennedy 2, jag har två omgångar, 20 kr/st



Bokstavsstickers DCWV, 15 kr



Svarta foambokstäver på stort ark, jag har 3 ark, 10 kr/st- TINGADE



Rejäla chipboarbokstäver från Prima. 40 kr



Guldiga thickers, några tagna. 30 kr



Pappersbokstäver- o siffror blå, oöppnad. 1o kr



Pappersbokstäver- o siffror grön, oöppnad. 10 kr



Pappersbokstäver- o siffror rosa, öppnad men jag tror inte jag tagit någon... 10 kr.



Pappersbokstäver o -siffror vit/creme, öppnad och uppsorterad, tror jag tagit typ 6 bokstäver eller något sånt. 5 kr.

Tjaha, that's it. Hojta i en kommentar om det är något du vill köpa, glöm inte att ange din mailadress så jag kan kontakta dig! Annonsen kommer ligga ute på några forum också, så först till kvarn får mala och jag går på tidsstämpeln om det är flera som vill ha samma. Hepp, liksom :)



Kommentarer
Postat av: Chruss

Foamsbokstaäverna, de svarta, alla tre och Chipboarden Prima om det finns kvar!

2010-01-15 @ 10:00:38
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0