Skruttig

Kalasandet i går gick över förväntan, alla glada och nöjda vad jag vet. Men i morses slog någon liten bacill till och jag blev tvärskruttig helt plötsligt. Har vilat mest hela dagen, så nu på kvällen har jag laddat över förra veckans bilder till datorn och gjort en sammanställning. Den här gången gick det på 30-40 minuter istället för knappt 2 timmar, eftersom jag blev påmind om hur man gör :)

Så här blev bilden för v 1



Den här gången fick jag ingen ram runt, men det gör inget - jag ville ju ändå inte ha den där :) Jag vet PRECIS vilket papper jag ska ha - rosa, glitter, prinsessa! Vad ska man annars ha när ens älskade barn fyller 6 år? :)

Och ja, jag vet att det är mycket fokus på Y på bilderna, men det blir lätt så. Det är lite hennes år jag dokumeterar också, fast vi hänger med på ett hörn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0