Studentalbum

I våras tog bonussonen studenten och i julas fick han ett album med bilder från studenten. Jag väljer att inte visa alla sidor här, men några kan ni få se!



Första sidan.



Bubbel i trädgården.



Jag och bonussonens mamma lagade mat i flera dagar innan, det blev mycket lyckat!



Massor av vackra blommor.



Mer blommor...



Jag valde att använda ChatterBox-papper i blått och grönt genomgående och dekorera sparsamt, bonussonen är inte så mycket för blommor, bling och lull-lull..:) Nöjd och glad blev han dock, iaf vad jag vet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för kommentaren, tycker absolut du ska prova sushi igen! Just de på fotot heter californiarolls och är mina avsoluta favoriter, även om jag gillar "vanlig" sushi också. Efter ett år i Japan tycker jag det är kanongott, även om jag inte åt det jätteofta när vi bodde där. Det rutiga pappret är en baksida från BGs Origin, finns i en del olika färger och är väldigt användbara!



Vilket härligt studentalbum, måste vara ett kul minne för honom!

2010-01-30 @ 11:36:06
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vilket helt underbart album! Jättefina bilder och mycket snyggt dekorerat. Vilken superbra present till honom!

2010-02-02 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0