Babykort x 2

Jag fick äran att göra ett kort till en liten Noel Valentin, född på Alla hjärtans dag. Den söta barnvagnsstämpeln från Panduro var ett önskemål, och sen byggde jag kortet utifrån det:



Matta mörkt blå brads och ett blankare rött, för att knyta an till Alla hjärtans dag.



Och när jag skulle göra kortet ovan var det ett papper som vrålade åt mig, så jag fick sätta igång med det också. Så det blev ett turkost babykort också! Samma stämpel, men lite annan färgläggning... och lite annorlunda dekorerat.



Ljuvlig spets från Apidae/Sykompaniet och en charm från mina gömmor. En liten baby som får ett sånt här kort är nog en baby som redan låst fast ens hjärta i sitt :)


Kommentarer
Postat av: Sigveoliwia

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-11 @ 09:50:41
URL: http://sigveoliwia.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0