Dove Visible Care

Jag är en Buzzador. Det betyder att jag "buzzar" saker, dvs provar saker åt företag och låter också andra prova. Den här gången ska jag få buzza Doves nyhet, Dove Visible Care.



Jag har testat den en dag än så länge, och det verkar faktiskt lovande. Jag är ohyggligt torr om underbenen och på fötterna just nu, så för att kunna jämföra så tvättade jag bara ena benet med Dove. Sen smorde jag som vanligt. Då borde jag ju kunna se om det är någon skillnad! Än så länge har det varit mindre fnasigt på vänster ben än på höger, får se hur det utvecklar sig!

Vil du också buzza och få testa nya grejor? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är DesignAnnique): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=DesignAnnique

Och på fredag eller möjligen på måndag kommer nästa spännande paket, l'Oreals nyhet, ni vet den ni sett reklam om? Till och med JAG (som sällan ser reklam...:)) har sett den, så det ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0