Kort med lucka

Jag har lekt vidare med mitt material från Cards of Maria! När jag fick det söta gångjärnet i min hand (finns bland metalldekorationer) började jag genast klura på hur jag kunde göra något kul med det på ett kort. Så här blev det!

Luckan är stängd.

Försiktigt öppnar man luckan och där finns en liten grattistext och plats att skriva en hälsning.
Närbild på gångjärnet:

Luckan dekorerade jag med en Primablomma och en metallblomma. Jag fäste dem med en brad, liknande hittar du här i webshopen även om just den här kommer ur egen samling.

Papprena kommer från Maja Design.



Inuti finns självklart plats att skriva en längre hälsning, framsidan är mer tänkt för namnet eller något sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0