Kort till månadsutmaningen på Kort i Fokus

Jag gjorde ett kort till första inlägget om månadens utmaning på Kort i Fokus. Jag var en av dem som sponsrades av Scrapgalen, och vi hade den här söta skissen att gå efter:



Som vanligt kan jag ju inte göra som man "ska" utan jag ställde skissen på högkant istället och gjorde ett kvadratiskt kort. I övrigt har jag  jag följt skissen ganska väl, men gjort det med min egen "tvist".

Jag tyckte pappret från Niki Sivils hade så läckert randmönster och hjärtat som var tryckt på passade så bra in i cirkeln jag gjorde av den vackra bomullsspetsen. I övrigt ville jag hålla det ganska enkelt för att låta ränderna och hjärtat komma fram tydligt, liksom spetsen och blommorna.


Flera olika sorters  blommor fick bli dekor på cirkeln.

Från en av blommorna hängde jag en liten nyckelcharm - nyckeln till mitt hjärta kanske! :)


Tjapp, det var första kortet till månadsutmaningen. Fler kommer snart, det andra finns i Kort i Fokus blogg idag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0