Påskkort för Cards of Maria

Jag har gjort ett påskkort till Cards of Maria, med den ursöta äggdraken. Han är en liten goding som passar lika bra till påskkort som till babykort!

 

Jag har på det här kortet använt ett lite otippat val - julpapper! Det gulaktiga randiga pappret jag har till bakgrund är egentligen ett av Graphic45's julpapper som heter Let it snow, men funkar lika bra till påsk. Det gäller bara att kika på sina papper med lite öppen blick så hittar man godbitar både här och var! Det blommiga pappret från Maja Design hjälper till med den våriga känslan.


 

 


Några små självhäftande blingstenar.

 

 

 

Mer påskinspiration kommer inom kort - och det är fler julpapper som fått sätta livet till när jag pysslar just nu! Hur ska jag annars få köpa nya julpapper till hösten??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0