Tvillingkort

Nu kommer äntligen första kortet från i helgen!

Det är ju inte helt lätt att hitta kort till någon som fått tvillingar, så min kompis ringde mig och bad mig fixa ett kort när hennes svågers syster hade fått tvillingar... och så här blev kortet:



Grönt och blått och det ska vara till två, så lydde önskemålen. Så jag maskade ihop två Pandurostämplar, hittade ett tokroligt papper från BG och sen byggde kortet sig självt i stort sett.

3D-lack på prickarna.



Bokstavsstickers i "rätt" färger för att göra namnen, och eftersom vi inte vet om det är den ene eller den andre som ska ha blått resp grönt så blandade jag :)



Lite bling, förstås. :)



Rickrack-banden kommer från Apidae/Sykompaniet, vad annars? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort. Lekfullt och skojig kombo av mönster. Bokstäverna är snygga! Stämplar eller klistermärken?

2010-03-25 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0