Städning pågår...

När jag hade grejat klart inför Fingrar kan såg det ut så här:



Fotot taget från ingångsdörren. Diskbänk och arbetsbänk belamrade.



Fotot taget vid arbetsbänken, mot ingångsdörren. Småbyråarna för band (ja, en del av lådorna är fulla... den rosa och den svart/vita tex... *rodnar*) står fortfarande kvar på golvet, och när de här bilderna togs hade jag precis lyckats få undan högen med prylar som stod brevid den. Och framför den. Och hela vägen bort till lådhurtsen... bilderna är alltså inte tagna när det såg ut som värst, det glömde jag :)



Arbetsbordsröran. Ser inte så farligt ut men det beror mest på att jag burit det mesta därifrån, det var inte där jag satt :)



Datorplatsen, mitt emot arbetsbänken... Y's plats belamrad med allt möjligt.



Här satt jag och jobbade... betänk att ALLT som jag tillverkat redan är bortflyttat och en del skräp slängt när jag tog bilderna - det HAR sett värre ut! Soffbordet som skymtar till höger, det med röd duk, är också fullt...



Jag belamrade en bänk till... där hamnade spillpapper, laminator och stansmojjar. Bland annat...


Och sen började jag städa på allvar. Höll på i en vecka ungefär, och drygt halvvägs såg det ut så här:



Ny skrivare på plats, den fick flytta i sidled. Minibyråarna för band fick flytta upp i hyllan, ovanför landade chippisar, foamisar och sånt. Pappersfacken reducerades i antal till de jag FAKTISKT behöver och en massa rensades ut - slänges, ges bort och transport till dagis (alltid kan de göra NÅGOT av typ 3-400 enfärgade A4-papper...:)), Y's plats är upphittad, kontorsdelen sorterad och röjd... SKÖNT! Det har jag tänkt göra sen jag blev någorlunda färdig med OOO...:)



Andra sidan. Samma grundstruktur som under OOO, frånsett att 8x8-cardstocken har fått flytta. Den står just just nu i en back på golvet i väntan på att pappersstället (LP-stället...:)) längst ner till vänster på bilden har flyttat ut i vardagsrummet och ska sorteras in tillsammans med mönstrat, i mappvagnen i färgordning... Real Soon Snart.

Och nu är det faktiskt så gott som klart, men bilder på det kommer lite senare - jag har missat att fota och nu är det lite rörigt igen eftersom jag håller på med ett kort som vi ska ha till Kort i Fokus blogg i december. Det kommer hända MYCKET där under 1-24 december, så det är värt att hålla koll! Jag ska göra klart pappersförvaringen och lite sånt också, sen kommer de äkta efterbilderna...

Kommentarer
Postat av: Eva F

Vilken förvandling. Så fint du fått det nu.

Hoppas vi hörs snart.

Kram från Eva

2009-11-23 @ 18:56:40
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Ritva

Håller med Eva.

Så fint du har fått det nu.

Kram Ritva

2009-11-24 @ 17:40:57
URL: http://ritva-handgjordakort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0